| Contact

Locatie:

> Home > Algemeen > De-vereniging > Het-bestuur > Workshop

Workshop

Je moet de print knop onderaan deze pagina gebruiken om dit formulier uit te printen.
FormulierSluiten

Graag geven we vanuit de A+ opleiding de mogelijkheid om deel te nemen aan de workshop “pedagogische inzichten over trainerschap”. Vanuit de gemeente Tilburg komt een sportpedagoog deze workshop geven met als doel jou als zweminstructeur bewust(er) te laten worden van jouw eigen handelen bij de manier waarop je zwemles geeft.

Daarnaast leer je ook dat jij als zweminstructeur invloed hebt op de dynamiek binnen jouw groep en hoe je vanuit daar zorgt voor een sociaal veilig sportklimaat waarbij het plezier bij de kinderen voorop staat. Zie bijlage voor meer informatie.

De workshop bestaat uit 3 woensdag avonden te weten 22 mei, 5 juni en 16 juni van 19:30 – 22:00 uur in de Heyhoef.

Graag horen we via deze pagina of je wel/niet geïnteresseerd bent in de workshop. Tot vrijdag 15 maart kun je deze pagina gebruiken.

De workshop kan gevolgd worden door 15 personen. Mochten er meer geïnteresseerde zijn gaan we samen met de gemeente Tilburg kijken naar andere data zodat iedereen de mogelijkheid krijgt om de workshop te volgen.

Met vriendelijke groet,

Cay Hoefmans en Lotte Criel