| Contact

Locatie:

> Home > Algemeen > De-vereniging > Huisregels

Huisregels

Vanwege de rust in de les is het belangrijk dat je op tijd aanwezig bent. Zorg er dus voor dat je 10 minuten voor aanvang van de les aanwezig bent. Mocht je te laat zijn wordt er gekeken of, en waar, je mee kunt zwemmen.

Na het omkleden dienen de kinderen zelf van het kleedhok(je) naar de douche te lopen en wachten bij de douche, totdat er aangegeven wordt dat de zwemles begint. Het is niet de bedoeling dat ouders meelopen naar de douche, dit vanwege de drukte en de hygiëne.

Wij vinden veiligheid en hygiëne erg belangrijk en het dragen van een onderbroek onder de zwemkleding is niet hygiënisch.  Graag geen onderbroek dragen onder de zwemkleding.

Lang haar dient uit praktisch en hygiënisch oogpunt altijd in een staart of vlecht te worden gedragen.

Onze vereniging heeft eigen grote kleedhokken om in om te kleden. Probeer zoveel mogelijk gebruik te maken van deze kleedhokken. Gebruikt je kind toch de kleine kleedhokjes, laat dan geen kleding hangen, zodat ook andere mensen gebruik kunnen maken van deze kleedhokken.

Het geslacht van de ouder bepaalt in welke kleedkamer wordt omgekleed (dus geen vaders in de dameskleedkamer en geen moeders in de herenkleedkamer).

De grote kleedhokken zijn openbaar; als je kleren laat hangen in de grote kleedhokken is dit geheel op eigen risico. De vereniging is niet aansprakelijk voor diefstal of beschadiging van eigendommen. Het gebruik van de lockers is gratis, je hebt alleen een € 1 munstuk nodig als borg, dat krijg je na gebruik weer terug.

Denk er altijd aan om je lidmaatschapskaart mee te nemen, anders kan het zijn dat je het bad niet in kunt.

Laat je kind voor de les even plassen (dan hoeft het niet tijdens de les).

Voor en na het zwemmen mag er kort afgespoeld worden onder de douche, dus geen haren wassen of zeep gebruiken.

Als je jouw lidmaatschapskaart verliest, wordt er € 2 in rekening gebracht voor het vervangen van deze kaart.

Als je een keer niet naar de zwemles kunt komen hoef je niet af te melden.

Zwemvereniging Tilburgse Watervrienden

Aangesloten bij de Nederlandse Culturele Sportbond