De Tilburgse Watervrienden heeft als doel om op een veilige, leuke en leerzame manier allerlei (zwem-)activiteiten aan te bieden aan jong en oud.
Bij meningsverschillen zoeken we graag gezamenlijk naar een oplossing. Als er geen oplossing wordt gevonden, dan kunt u via deze klachtenprocedure proberen om een alsnog een gepaste oplossing voor alle betrokkenen.
Een klacht kan worden ingediend middels het contactformulier dat te krijgen is bij de controlemedewerkers van de Tilburgse Watervrienden tijdens de zwemuren van de vereniging. Dit formulier kan weer ingeleverd worden bij de controlemedewerkers. Op het formulier dient duidelijk vermeld te worden dat het een klacht betreft.
Een klacht kan ook via het contactformulier op de site.
In de klacht dienen ten minste de volgende gegevens vermeld te worden:
1. Gegevens van het lid waar het om gaat:
Binnen één week na ontvangst ontvangt u een ontvangstbevestiging van de klacht, met daarin de te nemen vervolgstappen en de contactpersoon voor de afhandeling.
Als de klacht bij de juiste commissie terecht is gekomen worden de volgende stappen doorlopen:
Bij meningsverschillen zoeken we graag gezamenlijk naar een oplossing. Als er geen oplossing wordt gevonden, dan kunt u via deze klachtenprocedure proberen om een alsnog een gepaste oplossing voor alle betrokkenen.
Een klacht kan worden ingediend middels het contactformulier dat te krijgen is bij de controlemedewerkers van de Tilburgse Watervrienden tijdens de zwemuren van de vereniging. Dit formulier kan weer ingeleverd worden bij de controlemedewerkers. Op het formulier dient duidelijk vermeld te worden dat het een klacht betreft.
Een klacht kan ook via het contactformulier op de site.
In de klacht dienen ten minste de volgende gegevens vermeld te worden:
1. Gegevens van het lid waar het om gaat:
- naam
- geboortedatum
- lidnummer
- contactgegevens
- zwemles
- wedstrijdzwemmen
- synchroonzwemmen
- evenementen
Binnen één week na ontvangst ontvangt u een ontvangstbevestiging van de klacht, met daarin de te nemen vervolgstappen en de contactpersoon voor de afhandeling.
Als de klacht bij de juiste commissie terecht is gekomen worden de volgende stappen doorlopen:
- De contactpersoon van de klacht past hoor en wederhoor toe bij de betrokken partijen en tracht binnen 4 weken na ontvangst van de klacht alle partijen gehoord te hebben.
- Uiterlijk binnen 6 weken na ontvangst van de klacht wordt door de commissie een oplossing voorgesteld. De commissie kan hierbij de mening van het bestuur vragen.
Contact
E-mailen
Contact informatie
Algemeen
Telefoon: 06 - 53 77 64 24Adres: Postbus 5, 5000 AA Tilburg
Klik hier voor meer informatie
Wachtlijst
Telefoon: 06 - 53 77 64 24Klik hier voor meer informatie